Amazon sotuvchilarga to’g’ridan-to’g’ri iste’molchi veb-saytlariga URL manzillarini taqdim etish orqali generativ sun’iy intellektdan foydalangan holda tezda yangi mahsulotlar ro’yxatini yaratish imkoniyatini taklif qiladi.
Amazonning global hamkor savdo tajribasi bo’yicha vitse-prezidenti Meri Bet Vestmorlendning chorshanba kuni ertalab e’lon qilgan xabariga ko’ra, ushbu xususiyat yaqin haftalarda Amazon bozoridagi amerikalik sotuvchilarga taqdim etiladi.
Amazon tomonidan chiqarilgan avvalgi generativ AI xususiyatlari bir necha so’zdan boshlab mahsulot ro’yxatini to’ldirish va mahsulot nomi, tavsifi va atributlarini avtomatik ravishda yaratish uchun rasmni yuklash imkoniyatini beradi.
“Biz generativ sun’iy intellektni savdo hamkorlarimiz uchun ajoyib mahsulotlar ro’yxatini yaratish uchun zarur bo’lgan sa’y-harakatlarni soddalashtirish uchun ajoyib qobiliyatga ega ekanligini aniqladik va biz bu imkoniyatlarda innovatsiyalarni davom ettiramiz”, deb yozadi Westmoreland.
Hisobotga ko’ra, 100 000 dan ortiq Amazon sotuvchilari mahsulotlar ro’yxati uchun generativ AI vositalarini o’zlashtirgan. Kompaniya sotuvchilarni taqdim etishdan oldin AI tomonidan yaratilgan tarkibni ko’rib chiqish va tahrirlashga chaqiradi. AI tomonidan yaratilgan ro’yxatlarning deyarli 80 foizi sotuvchilar tomonidan faqat kichik o’zgarishlar bilan qabul qilinadi.
Amazon AI tomonidan yaratilgan kontent aniqroq va batafsilroq ekanligini aniqladi, bu esa mahsulot ko’rinishini yaxshilashga yordam beradi va sotuvchilarning vaqtini tejaydi.
Kompaniya Amazon Web Services Bedrock kompaniyasining asosiy modellaridan foydalangan holda savdogarlar uchun sun’iy intellekt imkoniyatlarini ishlab chiqmoqda.