Press ESC to close

BYD O’zbekistonning raqamli tashqi bozorida yetakchi hisoblanadi

AloqaVenturesning Geomotive va METER portfeli startapi har oy tashqi reklama bozori monitoringini olib boradi va biz siz bilan eng qiziqarli natijalarni baham ko’rishdan mamnunmiz. Oktyabr oyida Toshkentda avtomobil sanoati va uning ko’rsatkichlariga nazar solamiz!


Diagrammalar METER mustaqil baholash ma’lumotlarini ko’rsatadi

BYD ovoz ulushi bo’yicha yetakchi bo’lib, tashqi reklamaga faol sarmoya kiritadi.

KIA 16,7% ovoz bilan faollik bo’yicha ikkinchi o’rinda turadi

Uchinchi o’rinni bir vaqtning o’zida uchta o’yinchi egallaydi – JETOUR, HAVAL va CHERY, tashqi reklamadagi kichik, ammo barqaror sarmoyalardan hisoblanadi.

Qizig‘i shundaki, oktyabr oyi natijalariga ko‘ra, bozor Xitoy va Koreya avtomobil brendlari o‘rtasida bo‘lingan


Umumiy xarajatlar nuqtai nazaridan, O‘zbekistonda brendni joylashtirish uchun o‘rtacha byudjet ~75 ming dollarni tashkil etadi, bu o‘tgan oyga nisbatan bir oz pastroq, biroq kompaniyalarning Yangi yil oldidan yuqori mavsumda byudjetlashtirishga tayyorgarligi bilan izohlash mumkin.


Ularga elektron pochta xabarini yuborish orqali siz METER taklif qiladigan barcha “maxfiy maʼlumotlarni” (jumladan, byudjetlar, ovoz ulushi, xatti-harakatlar tendentsiyalari va boshqalar) qanday olish kerakligi haqida ma’lumot olasiz.

Geomotive O‘zbekistondagi tashqi reklama bozori doirasida 2024 yil yakunlarini sarhisob qilmoqchi, biz bilan birga bo’ling!

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan